Wednesday, February 6, 2008



عندما تشعر ان هناك من يساندك


هناك من يفهمك



هناك من يحبك ليس لشئ سوى لله



هناك من يتحملك


هناك من ينصحك


و اذا رأك تنحرف عن الطريق يرجعك ينبهك


هناك من يشجعك


و ايضا هناك من يحتاجك


ان تفهمه ان تحبه ان تسانده


ان تتحمله ان تنصحه ان تشجعه


تعرف ان هناك حولك اخوه فى الله


لقد رزقنى الله أختين فى الله من اجمل الاخوات


انا بحبهم فى الله جداااااااا


و هما كمان بيحبونى :)


اولهم المدونة الكبيرة و الفنانة:أسماء ياسر الفجرية


التى تألقت فى عالم التدوين


اللى بتستحملنى كثيييييير



و دائما تعباها معايا


ربنا يخليك ليا يا استاذة اسماء

واللى بتحب النشيد ده




Get this widget Track details eSnips Social DNA



لا تلمنى من عند نجوم الحيره



اما ثانيهم


الأم الحنون و جارتى فى هذه المدونة المتواضعة


الاستاذة : ملك

اللى مش معبره المدونة و تقلانه علينا


البنت ديه عندها طموح عالى ربنا يكرمها

و هاتكون حاجه كبيرة ان شاء الله


و ربنا يخليك ليا و يخلينى ليك برده

:)

و يرزقك الزوج الصالح قريبا (و نخلص منك)


قصدى طبعا نفرح بيك


و النشيد ده ليكوا انتوا الاثنين



19 comments:

mo'men mohamed said...

جميل ان يكون لك اخوات تحبيهم و يحبوكى فى الله
وربنا يكرمنا جميعا
السلام عليكم

Anonymous said...

و ايضا هناك من يحتاجك


ان تفهمه ان تحبه ان تسانده


ان تتحمله ان تنصحه ان تشجعه
-----

ان تتحمله
...
يااااه
وفرتى عليه تفكير كتير يا مروة
كنت عمالة افكر الايامدى
يا ترى انتى زهقانة منى او مدايقة
اتبسطت لما لقيتك بتقولى تتحمله دى
الواحد ياخد راحته كده بأه

----
ثانيا..ايه تألقت دى
؟؟؟
مش انتى يعنى بتاعت الكلام ده خالص
وبعدين حد الايامدى لسه بيقول
تألقت
دى كلمة أكل عليها الزمان وشرب يا شيخة
:p :p
جددى قاموسك يعنى
-----
ربنا يكرمك يا مروة ويباركلى فيكى ويجمعنا على الخير دايما
مش هقولك كلام حلو كتير يعنى
مبيلقش عليه بردو
بس انتى عارفة انه جوايا ولا اييه

نور جديد said...

جميل يا مروة
وانا اتفق معك في اللي كتبتيه عن اسماء كمان ملك انا معرفهاش بس ربنا يستجيب لدعائك ان شاء الله
بصي معلش انا مش من النوع اللي بيحب يعمل دعايا لتدويناته اساسا بس
بعد اذنك يا مروة انا منزلة بوست جديد فيه سؤال و عايزة اعرف اجابتك عليه ممكن و لا ايه
آه على فكرة النشيد جميييييييل اوي بجد

آن الأوان said...

mo'men mohamed

فعلا من اجمل الاشياء الحب فى الله

و جزاكم الله خيرا على المرور

آن الأوان said...

الفجرية

اهلابس متاخديش راحتك اوى يعنى:p

وبعدين مش عاجبك تألقت يا بنتى احنا ناس بتوع لغه عربيه فصحى

اه و ايه بقى اللى جواكى ده
:)

آن الأوان said...

Nour-Gedeed

ازيك يا سلمى معلش اتاخرت عليكى النت كان فاصل

وبعدين براحتك يا بنتى اعلنى عن اللى انت عاوزاه زى مدونتك برده
ان شاء الله هاسال ناس كثير و اجى ارد على سؤالك

Unknown said...

كنت دائما ابحث عن صديق
ويبدو لانني وضعت له شروط شديده وصارمه
فلم يوفقني الله لان اجده حتى الان
بارك الله لكي فيهما
وادام بينكما المعروف والخير
ويابختك بيهم
اهو ها نبتدي نحسد بقى

آن الأوان said...

أنا إنسان

ادعى ربنا و هو هايبعتلك
الصديق اللى انت عاوزه

و بلاش حسد ربنا يكرمك

الواحد مش ناقص

كش ملك said...

كتير مننا بيدوروا على اصحاب يكونوا زيكم ومش بيلاقوا ولو لاقوا مش بيكملوا مع بعض

. ربنا يخليكوا لبعض وان شاء الله تكونوا مع بعض كمان فى جنة واحدة ..

محمد بن جمال الياسرجى said...

الصداقة كالباقة والحب فى الله أجمل ما فى الحياة

Sally said...

ربنا يجمعكوا تحت ظله بحبكم فيه

ملك said...

السلام غليكم ورحمه الله

فعلا الحب فى الله اجمل حاجه فى الدنيا

انى احبك فى الله يا مروة واسماء كمان

Rehab Saber said...

والله يا مروة انتى بنت كويسة جدا

وتستاهلى كل خير

وفعلا اسماء ياسر والبنت لمى وانا طبعا :D

لا بجد ربنا يكرمك بيهم ويكرمهم بيكى

وزى ما محمد بيقول كدة اهم حاجة تحافظى عليهم وتكملوا

وربنا يجمعهم فى الدنبا والفردوس ان شاء الله :)

آن الأوان said...

mohamed

انا مادورتش عليهم
عشان انا كنت محتاجهم فعلا دعيت ربنا و هو بعتهملى

عشان ربنا قريب مننا اوى

ادعى ربنا و هو هايرزقك ان شاء الله بالصحاب اللى انت عاوزهم بس ادعى بيقين

و ان شاء الله نتقابل و نتجمع فى جنة واحده

آن الأوان said...

محمد بن جمال الياسرجى

فعلا الحب فى الله هو اللى بيجمل الحياه



بالله المستعان

منورة يا سالى

و انت معانا ان شاء الله تحت ظل الرحمن

آن الأوان said...

ملك

اخيرا عطفتى علينا و نورت المدونة

انا عارفه انه غصبنا عنك لانك مشغوله

بس برده انى احبك فى الله

آن الأوان said...

Caaaaat

برده منوره

و انت كمان بنت كويسه اوى

و ادعيلنا
و ان شاء الله كلنا نجتمع فى الفردوس مع الرسول صلى الله عليه و سلم

ابراهيم said...

ادعوك لزيارة مدونتي
لحن الغروب

حد تانى said...

ربنا يخليكم لبعض
ما اجمله مش شعور صادق مخلص
ادامه الله عليكم
وربنا يخلي ليا اصحابى انا كمان
ويارب نكون من اللى ربنا بشرهم بان يظلهم بظله يوم لا ظل الا ظله سبحانه وتعالى